Cookies

Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Cookies możesz wyłączyć w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji

AKCEPTUJĘ
AKCEPTUJĘ
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

BLIK - Braniewsko-Pasłęcki Bank Spółdzielczy z siedzibą w Pasłęku

BLIK

 

BLIK jest nowoczesną formą płatności zastępującą gotówkę i karty płatnicze. Pozwala na płatności za zakupy i wypłacanie pieniędzy przy użyciu smartfona z aplikacją SGB Mobile oraz Nasz Bank. Transakcje Blik są bezpieczne, wygodne oraz szybko realizowane co umożliwia dokonywanie w prosty sposób płatności bezgotówkowych.

AKTYWACJA BLIKA

 

W APLIKACJI SGB MOBILE:

1. Zaloguj się do aplikacji “SGB mobile”
2. Wejdź w BLIK (w dolnej części ekranu aplikacji)
3.  Jeżeli wcześniej nie korzystałeś z BLIK-a naciśnij przycisk “Rozpocznij aktywację”
4. Wybierz rachunek do płatności BLIK
5. Naciśnij przycisk “Potwierdź”
6. KORZYSTAJ Z BLIKA!

W APLIKACJI NASZ BANK:

1. Zaloguj się do aplikacji “Nasz Bank”
2. Wejdź w ustawienia pozycja BLIK
3. Suwakiem przesuń na tryb “Włączony” i ZAPISZ
4. Zaakceptuj kodem e-PIN do aplikacji
5. KORZYSTAJ Z BLIKA!

GDZIE UŻYĆ BLIKA?

Blikiem zapłacisz w internecie, w sklepie, wypłacisz pieniądze z oznaczonych bankomatów, dokonasz opłaty w ulicznych parkomatach, rozliczysz się za usługi z administracją publiczną, kupisz bilety do kina itp.

 

GDZIE ZNAJDĘ BLIKA?

W aplikacji SGB Mobile oraz Nasz Bank, która jest dostępna dla smartfonów z systemem Android i iOS. Możesz ją pobrać w sklepie Google Play i App Store na swoim smartfonie. W zależności od systemu operacyjnego (Android lub iOS) wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację:

 

 

 

JAK KORZYSTAĆ Z  BLIKA?

W bankomacie lub na stronie sklepu internetowego wybierz BLIK. Płatność zrealizujesz wpisując jednorazowy, sześciocyfrowy kod wygenerowany w swojej aplikacji, następnie zatwierdź go na smartfonie. Tak samo zrób w sklepie stacjonarnym – potwierdź sprzedawcy, że płacisz BLIKIEM.

 

JAK PŁACIĆ BLIKIEM W INTERNECIE ?

1. Wybierz „Płatność BLIK”.
2. Wygeneruj kod BLIK w wybranej aplikacji SGB Mobile lub Nasz Bank.
3. Wpisz kod na stronie internetowej.
4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.

 

JAK PŁACIĆ BLIKIEM W SKLEPIE ?

1. Poinformuj sprzedawcę: płacę BLIKIEM!
2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji SGB Mobile lub Nasz Bank.
3. Wpis kod na terminalu.
4. Potwierdź płatność w aplikacji.

 

JAK WYPŁACAĆ BLIKIEM W BANKOMACIE ?

1. Sprawdź czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK.
2. Wybierz opcję wypłaty BLIK.
3. Wybierz kwotę wypłaty.
4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji SGB Mobile lub Nasz Bank i wpisz go w bankomacie.
5. Potwierdź płatność w aplikacji.

 

 

 

Pamiętaj zachowaj ostrożność ! Nie przekazuj kodu BLIK osobom postronnym.
Upewnij się i sprawdź czy zawierana transakcja zawiera poprawne dane!

Ułatwienia dostępu