Cookies

Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Cookies możesz wyłączyć w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji

AKCEPTUJĘ
AKCEPTUJĘ
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

3D Secure - Braniewsko-Pasłęcki Bank Spółdzielczy z siedzibą w Pasłęku

3D Secure

BEZPIECZNE PŁATNOŚCI INTERNETOWE Z USŁUGĄ 3D SECURE

3D Secure to usługa polegająca na zabezpieczaniu transakcji internetowych dodatkowym hasłem. Nowy system posiada certyfikacje organizacji płatniczych VISA International oraz MasterCard International i umożliwia dokonywanie transakcji przez Internet o zwiększonym stopniu bezpieczeństwa.

Klient ustala w placówce Banku pytanie weryfikacyjne, które będzie mu służyło przy autoryzacji transakcji internetowej kartą (debetową lub kredytową). Wpisując odpowiedź na pytanie konieczne jest zachowanie odpowiedniej wielkości liter i prawidłowe wpisanie znaków polskich i specjalnych.

Jak działa usługa 3D Secure?

Jeśli płacisz kartą płatniczą w sklepie internetowym, który obsługuje 3D Secure, możesz zostać poproszony o dodatkowe potwierdzenie transakcji.

Od 31 października 2020 r klient może wybrać sposób autoryzacji transakcji kartowej w internecie. Podczas płatności internetowych z wykorzystaniem usługi 3D Secure obowiązkowe będzie tzw. silne uwierzytelnianie poprzez jedną z poniżej podanych metod:

Potwierdzenie transakcji w aplikacji mobilnej
SGB Mobile (dotyczy klienci indywidualni)
Udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne
i
kodu SMS*
*(ustalone wcześniej w Banku) oraz podanie jednorazowego kodu SMS (otrzymanego na numer telefonu komórkowego powiązanego z kartą klienta)
 

  1. Podczas płatności online wybierz płatność kartą
  2. Wprowadź numer karty, datę ważności, kod CVC/CVV i POTWIERDŹ.
  3. Pojawi się komunikat ze szczegółami transakcji-sprawdź czy wszystko się zgadza – ZAAKCEPTUJ
  4. Zaloguj się do aplikacji SGB Mobile i ZATWIERDŹ
    transakcję.

 

  1. Podczas płatności online wybierz płatność kartą
  2. Wprowadź numer karty, datę ważności, kod CVC/CVV i POTWIERDŹ.
  3. Pojawi się komunikat ze szczegółami transakcji-sprawdź czy wszystko się zgadza -ZAAKCEPTUJ
  4. Zostaniesz poproszony o odpowiedź na pytanie weryfikacyjne
    (wcześniej ustalone z pracownikiem
    Banku) + podanie jednorazowego kodu SMS.
ZAINSTALUJ APLIKACJĘ SGB MOBILE KONTAKT Z BANKIEM

Jeżeli klient nie wybierze jednej ze wskazanych powyżej metod potwierdzania transakcji, nie zapłaci kartą w internecie z usługą 3D Secure.

Zablokowanie usługi 3D Secure

Jeśli 3 razy podasz błędną odpowiedź na pytanie weryfikacyjne lub błędne hasło 3D Secure, usługa zostanie zablokowana do końca dnia. Automatycznie o godzinie 00:00 dnia następnego usługa zostanie odblokowana i kolejne płatności będą możliwe.

Jak odblokować usługę 3D Secure?

Jeśli nie udaje Ci się zapłacić kartą w sklepach internetowych, które obsługują usługę 3D Secure, skontaktuj się z nami.

Zadzwoń pod bezpłatną infolinię 800 888 888 lub pod numer 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez 24h/7 dni w tygodniu.

 Aktywacja potwierdzania płatności 3D Secure w SGB Mobile

W ten sam sposób możesz w każdej chwili wyłączyć usługę 3D Secure.

Dowiedz się więcej o usłudze 3D SECURE :

Pytania i odpowiedzi dot. płatności kartą z usługą 3D Secure.