Klienci Braniewsko-Pasłęckiego Banku Spółdzielczego mogą już składać wnioski o subwencję
w ramach Tarczy Finansowej 2.0
Z dniem 15 stycznia 2021 r przedsiębiorcy mogą ubiegać się o wsparcie w ramach programu Tarcza Finansowa PFR 2.0. Celem programu jest pomoc finansowa dla firm z branż, które musiały ograniczyć lub zawiesić działalność w związku z sytuacją epidemiologiczną związaną z COVID-19.
Naszym Klientom udostępniliśmy e-wnioski, które mogą złożyć poprzez Internet Banking.
Firmy, które w okresie kwiecień-grudzień 2020 lub październik-grudzień 2020 roku odnotowały spadek obrotów o min. 30% w stosunku do analogicznego okresu w roku 2019 roku, mogą od 15 stycznia 2021 roku starać się o wsparcie finansowe ze środków PFR. Jeśli spełnione zostaną następujące warunki, subwencja z Tarczy Finansowej 2.0 może zostać umorzona w całości:
Wniosek oparty jest na oświadczeniach przedsiębiorcy, a jego weryfikację przeprowadzi automatycznie PFR na podstawie danych m.in. z banków (identyfikacja, w tym numer NIP), ZUS (zatrudnienie) i Ministerstwa Finansów (m.in. przychód ze sprzedaży za poprzedni rok obrotowy dla MŚP).
Firmy, które złożą wniosek lub otrzymają subwencję w ramach Tarczy Finansowej PFR, nie ponoszą żadnych kosztów np. z tytułu prowizji bankowej czy za rozpatrzenie wniosku. Szacuje się, że w całej Polsce z subwencji finansowej może skorzystać do 400 tysięcy firm.
Ułatwienia dostępu