Cookies

Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Cookies możesz wyłączyć w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji

AKCEPTUJĘ
AKCEPTUJĘ
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Oferta specjalna Planet Pay dla Ochotniczych Straży Pożarnych - terminal i aplikacja POSaap - Braniewsko-Pasłęcki Bank Spółdzielczy z siedzibą w Pasłęku

Oferta specjalna Planet Pay dla Ochotniczych Straży Pożarnych – terminal i aplikacja POSaap

 

Planet Pay rozwijając usługi związane z płatnościami bezgotówkowymi i dbając o konkurencyjność proponowanych produktów, z przyjemnością informuje o przygotowaniu ofert na specjalnych warunkach cenowych dla Ochotniczych Straży Pożarnych, zarówno w zakresie aplikacji POSapp jak i terminali płatniczych.

 

Produkty Planet Pay w związku z ich funkcjonalnościami i niskimi kosztami użytkowania także idealnie sprawdzą się podczas organizacji okolicznościowych imprez oraz festynów, przy sprzedaży np. napojów czy jedzenia.

Projekt rozporządzenia Ministerstwa Finansów, nakłada na Ochotnicze Straże Pożarne obowiązek ewidencjonowania prowadzonej sprzedaży, w czym będzie też przydatna aplikacja POSapp, czy terminal płatniczy od Planet Pay.

Oferta specjalna dla Ochotniczych Straży Pożarnych dotyczy terminali płatniczych i aplikacji POSapp w ramach Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego.

 

 Oferta produktów Planet Pay dla Ochotniczej Straży Pożarnej:

Aplikacja POSapp w ramach programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego:

✓ 12 miesięczny minimalny okres umowy,

✓ Refinansowanie w ramach Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego podlega 1 urządzenie/aplikacja na dany NIP.

 

Aplikacja POSapp umożliwia m.in. przeprowadzenie transakcji sprzedaży na telefonie lub tablecie posiadającym:

✓ System Android w wersji 8.0 i wyżej,

✓ NFC,

✓ Dostęp do Internetu oraz sklepu Google Play.

Aplikacja POSapp umożliwia przeprowadzanie transakcji BLIK.

Terminal płatniczy dla Ochotniczej Straży Pożarnej nawet do 20 miesięcy za 0 zł za dzierżawę.

W ramach Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego przy umowie na 36 miesięcy:

0 zł za dzierżawę terminala przez okres 20 miesięcy (12 miesięcy PWOB + 8 miesięcy Planet Pay), później wg. stawek z cennika,

0 zł prowizja od transakcji do obrotu 100 000 zł, nie dłużej niż przez okres 12 miesięcy, następnie 0,54% + 5 gr od transakcji.

W ramach Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego przy umowie na 24 miesiące

 

POZNAJ OFERTĘ PLANET PAY
Złóż zapytanie o terminal online TUTAJ lub zapytaj doradcę w Braniewsko-Pasłęckim Banku Spółdzielczym.

 

Ułatwienia dostępu