Od 1 lipca złożysz wniosek na nowy okres świadczeniowy “Dobry Start” 300+ w Braniewsko-Pasłęckim Banku Spółdzielczym.
Jak złożyć wniosek?
1. Przygotuj dane dziecka (PESEL, nazwę i adres szkoły).
2. Zaloguj się do bankowości internetowej.
3. Wybierz zakładkę “Świadczenia”.
4. Wypełnij wniosek.
5. Pobierz i zapisz w bezpiecznej lokalizacji potwierdzenie złożenia wniosku oraz kopię wypełnionego wniosku Dobry Start.
To jedyny moment, kiedy będzie możliwe pobranie kopii wniosku złożonego za pośrednictwem Banku.
6. Po przekazaniu przez Bank wniosku do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, na adres e-mail podany we wniosku otrzymasz Urzędowe Poświadczenie Odbioru (UPO).Wiadomość zostanie wysłana z adresu noreply@zus.pl.
Od momentu, kiedy otrzymasz UPO/UPP na adres e-mail, który wskazałeś we wniosku Dobry Start, wszelkie pytania i obsługę wniosku Dobry Start przejmuje ZUS.
Kiedy złożyć wniosek?
Gdzie otrzymasz pomoc?
Program “Dobry Start” w pytaniach i odpowiedziach na stronie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
Przy okazji przypominamy, że rozpoczęta w zeszłym roku edycja programu Rodzina 500+ została zaplanowana na 2 lata. Oznacza to, że nie musisz ponownie składać wniosku o świadczenie, które zostało już przyznane. Wniosek – również przez bankowość internetową – składasz jedynie na nowe dziecko. Kolejny okres w programie Rodzina 500+ rozpocznie się 1 lutego 2021 r.